Fri fragt til pakkeshop ved køb for over 499 kr.

14 dages fuld returret

Levering: 1-3 hverdage

Retur og reklamation

Retur

Hvis du fortryder dit køb, har du 14 dages fuld returret fra den dag du modtager varen. Du skal sende en mail til info@ninoo.dk hvor du gør tydeligt opmærksom på at du ønsker at returnere din vare. Du skal selv afholde omkostningerne i forbindelse med returneringen.  

Varen skal returneres ubrugt, i original emballage og i samme stand som da du modtog den. 

Du skal sørge for at pakken er pakket forsvarligt ind og du bærer risikoen fra pakken afsendes og indtil Ninoo modtager den. Vi anbefaler at du gemmer postkvitteringen eller track and trace nr.

I pakken skal du vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse samt en beskrivelse af hvorfor du ønsker at fortryde dit køb. 

Pakken skal sendes direkte til Ninoos adresse, vi afhenter, ikke pakker på posthuset.

Att. Ninoo ApS

Lindevej 90

5250, Odense SV

Danmark

Du kan ikke fortryde dit køb ved ikke at afhente din pakke i pakkeshoppen. Hvis du ikke afhenter din pakke i pakkeshoppen indenfor 10 dage, vil den blive sendt retur til vores lager. Hvis du ønsker den gensendt, skal du selv betale fragtomkostninger hertil. Nægter du modtagelsen af pakken pga. et ønske om retur vil den returfragt der opkræves blive fratrukket returbeløbet.

Ønsker du at returnere en del af en Kombipakke vil det produkt du beholder opnå vejledende pris uden rabat. 

Når vi har modtaget og godkendt din returnering, vil vi hurtigst muligt og senest indenfor 5 dage, refundere købsbeløbet til din konto. Der kan gå op til 5 hverdage fra vi tilbagefører dine penge til de fremgår på din konto. 

Varens stand: 

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt dem på en anden måde end nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungere, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage, afhængig af varens stand, og i visse tilfælde kan det betyde at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Reklamation 

Når du handler hos Ninoo.dk har du 2 års reklamationsret. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, varen ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen. Det er et krav at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid af produktet. Du skal reklamere inden for timelig tid efter du har opdaget fejlen

Ved reklamation skal du kontakte os på mail: info@ninoo.dk

 

Reklamationen følger kun det defekte produkt og man kan derfor ikke returnerer eller reklamere for andre produkter end det defekte. Reklamere du over et produkt i en Kombipakke, kan man kun få pengene retur for den del, som den defekte vare udgør 

Bruger du en anden fejder end Ninoos egen frafalder reklamationsretten 

Når vi modtager din reklamation, vil vi fastslå om reklamationen er berettet. Er reklamationen berettiget vil vi refundere dine rimelige fragtomkostninger til dig, er reklamationen ikke berettiget skal du selv afholde fragtudgifterne. Husk altid at sende varen i forsvarlig emballage, og at pakken er dit ansvar indtil vi modtager den så vi anbefaler at du gemmer postkvittering eller track and trace nr. 

 

Hvis pakken er beskadiget ved modtagelse, bedes du nægte modtagelse af pakken og kontakt Ninoo hurtigst muligt.

. 

Når du sender varen retur, bedes du vedlægge ordrebeskæftigelsen samt en beskrivelse af problemet med den givne vare.

Vi modtager ikke vare sendt på efterkrav eller lign.  

Luk (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Søg

Hovedmenu

Tilføjet til kurv